eFUNZINe
[aktualnosci][features][promocje][sklep][nowosci][spolecz][kontakt][pomoc]
[aktualnosci][features][promocje][sklep][nowosci][spolecz][kontakt][pomoc]
Kategorie
Sprzęt
nowe Amigi
klasyczne Amigi
płyty główne
obudowy
sloty Zorro
sloty PCI
akcesoria A500/600
karty turbo A1200
karty dla A3/4000
pamięć
karty graficzne
karty dźwiękowe i akcesoria
karty sieciowe
kontrolery I/O
modemy
video
scandoublery
tunery TV
układy ROM
stacje dysków
twarde dyski
napędy CD, CD-RW, DVD
akcesoria IDE
akcesoria SCSI
myszy
klawiatury
monitory
joysticki i pady
procesory i koprocesory
oscylatory
kable
zasilacze
dyskietki
Programy
płyty CD
programy
gry dla A500/600
gry dla A1200
gry dla CD32
Inne
książki i czasopisma
gadżety i koszulki
Nawigacja  >>  gry dla A1200  >>  gry 3D A1200

Quake II

>> powiększ
>> zapytaj
>> kupuję

Wymagania:

  • AmigaOS 3.x
  • procesor 68060 lub PowerPC
  • 64 MB RAM

Zalecane:

  • karta gfx z układem 3D (Permedia 2 lub Voodoo 3) zalecana jest dla użytkowników A1200 (603e). Użytkownicy A4000 będą usatysfakcjonowani prędkością gry nawet przy wspomaganiu programowym.

Amiga Quake II to bezpośrednia konwersja znanego hitu z komputerów PC - Quake II. "Bezpośrednia" nie oznacza jednak "prosta". Podczas prac nad amigową wersją gry, programiści firmy Hyperion porządnie wzięli się do roboty, dzięki czemu gra z pomocą akceleracji sprzętowej działa dwa razy szybciej niż oryginał. Nie oznacza to, że gra ta wymaga kart graficznych z układem 3D. Quake II działa całkowicie płynnie na maszynach nie wyposażonych w układy 3D, a to dzięki grafice renderowanej programowo z możliwością ustawienia 8-bitowej głębi kolorów (czego nie było w oryginale).

Quake 2, jako kolejna gra 3D konwertowana dla Amigi przez firmę Hyperion, jest zdecydowanie najsprawniejszym dziełem programistów, działającym najszybciej (prędkość działania jest znacznie wyższa niż w przypadku np. Heretica II, gdzie sporym obciążeniem były efekty świetlne). Osoby które już miały przyjemność zapoznać się z tym tytułem mówią, że prędkość działania jest niemal nie do odróżnienia od klasycznego Quake I.

Dźwięk obsługiwany jest bezpośrednio przez układy Paula lub z pomocą AHI. Jednocześnie w grze wykorzystać można szeroki wachlarz "operatorów", od klawiatury i myszki, po joypady Playstation, pady CD32, analogowe joysticki PC i wszelkiej maści inne pady.

Na płycie z grą zamieszczono tylko wersję dla procesorów PPC, jednak wersja 68k jest do ściągnięcia ze strony firmy Hyperion. Znaleźć tam można również najnowsze patche i ulepszenia.

Do płyty z Quake II dołączona jest jeszcze jedna, z dodatkami do gry, tzw. "mods". Całą gamę innych amigowych wersji modów, można odszukać na stronie http://www.knight-industries.de/q2/index.htm.

Amigowe "mody" to m.in.:

  • Action Quake
  • D-Day
  • Devastation Quake
  • ChaosDM
  • Threewave CTF
  • LTK Bot (Bot dla Action Quake)
  • Gloom (nie mylić z amigową grą)
  • The Weapons Factory


Oferta cenowa


 
[nie]
0
199  zł 
Kupuj!
Twójkoszyk
0  zł
0 pozycji
pisma
Ostatnia aktualizacja:

03-04-2017
eFUNZINe 2002-2005